feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Where Have All the .25 Cents Gone?

Labels:

Usa na ka bulan ang nangagi sukad ang pletihan gi-rollback gikan sa Siete Pesos ngadto na sa Sais-Sengkwenta.

Daghan ang nangalipay niini pero ang nakaparat, mura raman gihapon ug way-epik kay kasagaran sa mga drayber, labi na ug dili raka maningil sa sukli, dili ka gyud masuklian sa insakto. Ang ilang rason mao nga wala kuno silay ika-sukli? Ambot kay sa ako pud nga obserbasyun, grabe pud nagkanihit ang mga sinsilyo uy, labi na ning mga biente-singko centimos.

Kung ang imong itunol dyis-pesos, imbes na suklian kag tres-singkwenta, tres raman ang ilang ihatag. Kulangan man permi ug singkwenta sentimos.

Mao na nga ako mismo, gaduda gyud ko na anaay conspiracy sa anaa sa mga industriya sa transportasyon (mga operator ug mga drayber) nga taguon ang maong mga sinsilyo arun aduna silay ikahatag nga rason nganong dili sila maka-sukli!

Mao na nga ako, kugihan na kaayo ko nga motigum ug mga sinsilyo arun nga kong ako ang mopleti, kanang insakto na. Dili raman pud gud mangisog ang mga pasahero (labi na ako) kun dili masuklian ug insakto kay lagi, nakasabut man sad ta kun unsa kapait ning trabahoa isip usa ka drayber.

Pung pa sa usa nako ka amiga nga unya ra siya mopleti inig human niya ug obserba nga kining mao nga drayber mohatag ba ug insakto nga sukli. Kay kun dili, ang iyang ihatag nga pletihan, dili pud insakto. Heheh. Brayt pud nga bata.

Nahala, kung ikaw adunay mga tinaguan or kung ikaw aduna dihay mga sinsilyo nga nagpundok lang, na, gamita na intawn na arun nga makatoyuk na na sa sirkulasyon. Arun nga ang mga drayber aduna na silay ika-sukli.



0 comments:

Post a Comment